Κυριακή 5 Ιουνίου 2011
Compupress: Με USP τη διορατικότητα και τη στρατηγική αξιοποίηση των τάσεων
Αναδημοσιεύουμε συνέντευξη της Λουκίας Ταλιαδώρου στον Δημήτρη Κορδερά. Δημοσιεύθηκε στο http://www.marketingweek.gr, στις 03/05/2011.
Marketing Week: Εσείς τι είδους στρατηγική ακολουθείτε σε αυτό το περιβάλλον ύφεσης;
Λουκία Ταλιαδώρου: Η Compupress κατείχε τέτοια θέση στον εκδοτικό χάρτη, ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει κενά που εντόπισε στο ξεκίνημα της κρίσης. Και αυτό έκανε. Λάνσαρε το περιοδικό Gormiti το Πάσχα του 2009. Οι κυκλοφορίες που πέτυχε το περιοδικό -προτού καν ξεκινήσει η εκπομπή στην τηλεόραση, η προβολή της οποίας άρχισε τον Οκτώβριο-, ήταν εξαιρετικές, πάνω από 25.000 αντίτυπα το μήνα.
Συγχρόνως η εταιρεία είχε κλείσει σημαντικές συμφωνίες για το λανσάρισμα σειρών «αγορίστικων» τίτλων, όπως Marvel Heroes, Transformers, Ben 10. Όλα αυτά τα προϊόντα παρουσίαζαν δύο κοινά σημεία: είχαν εξαιρετική τηλεοπτική (ή έστω κινηματογραφική) παρουσία και ήταν μεγάλα ονόματα στον χώρο των παιχνιδιών. Το κοινό-στόχος δηλαδή τα γνώριζε. Όταν θα τα έβλεπε στο περίπτερο, θα τα αναγνώριζε. Η Compupress κυκλοφορούσε ήδη από το 2006 το δεύτερο περιοδικό για κορίτσια ηλικίας 6-13, το Winx Club.
Επίσης είχε εκδώσει και ένα «αδελφό» έντυπο του Winx Club, το Pixie Mag. Η στρατηγική πέτυχε καταρχήν, αλλά η εταιρεία μπορούσε να συνεχίσει επειδή τα προϊόντα ήταν ποιοτικά και προσεγμένα και το κοινό ανταποκρίθηκε.
Marketing Week: Ποιοι τίτλοι θεωρείτε ότι αποτελούν τα ισχυρά χαρτιά σας;
Λουκία Ταλιαδώρου: Αυτήν τη στιγμή το περιοδικό «Patty - Η πιο όμορφη ιστορία» έχει τα πρωτεία με πάρα πολύ υψηλές κυκλοφορίες και εξαιρετική τηλεοπτική υποστήριξη. Θεωρούμε ότι ο κάθε τίτλος μας έχει τη σημασία του, διότι καλύπτει ένα κομμάτι του κοινού μας, τα αγόρια και τα κορίτσια ηλικίας 5 έως και 13 ετών. Υπηρετούμε αυτήν τη δημογραφική μερίδα με μεγάλη προσπάθεια και όσο μπορούμε πιο ποιοτικά. Δεν μπορώ να μη δώσω έμφαση στο θέμα της ποιότητας και της εκδοτικής εμπειρίας της εταιρείας μας και στο πώς αυτές μετουσιώνονται σε κάθε σελίδα κάθε παιδικού περιοδικού που εκδίδουμε.
Επίσης τα Looney Tunes, με τους Bugs Bunny και Daffy Duck, είναι σημαντικά. Οι χαρακτήρες της πασίγνωστης Hanna Barbera, όπως οι Flintstones και ο Yogi Bear, είναι σημαντικοί. Ο Ben 10 και το Bakugan, που έχουν κλέψει τις καρδιές των παιδιών τόσο μέσω των παιχνιδιών, όσο και από την τηλεόραση, έχουν μεγάλη σημασία. Το Playmobil, που αποτελεί θεσμό για τους γονείς μικρών παιδιών, είναι πολύ σημαντικός τίτλος και πλαισιώνεται με άλλους δύο τίτλους που στοχεύουν στις χαμηλές ηλικίες της παιδικής μας ζώνης. Αυτοί είναι οι Filly (με τις διάφορες γενιές του: Princess, Fairy, Unicorn) και Puppy in my Pocket. Το δεύτερο αποτελεί επίσης μια πολύ πετυχημένη σειρά στην τηλεόραση στο εξωτερικό.
Αλλά να μην ξεχάσουμε και το Winx Club, που τώρα το έχει «υιοθετήσει» η Nickelodeon και νομίζω ότι οι καλύτερές του μέρες είναι μπροστά μας, όπως και το Pop Pixie, η μετεξέλιξη του Pixie Mag, που επίσης έχει τηλεοπτική εκπομπή.
Marketing Week (T. 1336)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου