Ο πολυβραβευμένος Ιταλός κομίστας και εικονογράφος Massimo Carnevale γεννήθηκε στη Ρώμη το 1967. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1987. Αρχικά εργάστηκε στους εκδότες Cioè (σχεδιάζοντας παιδικά και εφηβικά κόμικς) και Tattilo (με ενήλικες δημιουργίες). Το 1990 μπήκε στην Eura Editoriale της Ρώμης και έγινε ένας από τους βασικούς της σχεδιαστές. Έχει εικονογραφήσει δεκάδες πανέμορφα εξώφυλλα για τα εβδομαδιαία περιοδικά της Eura «Skorpio» και «Lanciostory» και αρκετά κόμικς σε δικά του σενάρια, όπως τα Ultimo ballo di plenilunio («Lanciostory» #10, 1993), Teodora («Lanciostory» #52, 1993), La Filastrocca («Lanciostory» #29, 1994), Attenti al lupo («Skorpio» #30, 1994), Al rogo («Skorpio» #52, 1996), Lasciate che il pargolo... («Lanciostory» #50, 1996). Συνεργάστηκε με αρκετούς σεναριογράφους, όπως τους Luca Raffaelli, Pereira (La mascotte, «Skorpio», 1993), Slavich (La strada finale, «Lanciostory», 1994), Dempsey (Fugace Eternità, «Lanciostory», 1994) και Mazzitelli (Sulla Vetta, «Skorpio», 1995).
Από το 1994 έως το 1995 συνεργάστηκε στο μηνιαίο «Arthur King» (Editrice Cierre). Κατόπιν ξεκίνησε μια μόνιμη συνεργασία με τον σεναριογράφο Lorenzo Bartoli, φτιάχνοντας αρκετά κόμικς όπως τα Sempre il mare («Skorpio» #5, 1997), Amore e Guerra («Lanciostory» #43, 1996), Un tipo geloso («Lanciostory» #32, 1998), L'ultimo sapiente («Skorpio» #18, 1999), Il pesce più grosso («Skorpio» #19, 1998), Don Chisciotte 2140 («Lanciostory» #13, 1998), Teenage-Movie («Skorpio» #1, 2004), Un lavoro creativo («Skorpio» #9, 2004), La domanda («Skorpio» #14, 2004), Sulla strada («Skorpio» #36, 2004) και Un italiano, un francese e un americano («Lanciostory» #15-18, 2005).
Με τον Bartoli έκανε επίσης το ΕΦ Uomini e Topi («Euracomix» 108, 1997 και «Euracomix» 120, 1998) και Il Dono Di Eric («LancioStory», 2000). Συνεργάστηκε στο Un giorno, un secolo (2000) του Παραγουανού Robin Wood (1944). Το 2002 συμμετείχε στη δημιουργία του John Doe (των Bartoli και Roberto Recchioni), σχεδιάζοντας τη μορφή του χαρακτήρα και όλα τα εξώφυλλα του ομώνυμου μηνιαίου τίτλου. Έχει σχεδιάσει επίσης εξώφυλλα των τίτλων Dago (το γνωστό μεσαιωνικό ιντριγκαδόρικο αριστούργημα των Robin Wood, Salinas και Gomez), Martin Hel (με ένα ερευνητή του μεταφυσικού), Detective Dante [από το #17, το 2006 (μια δημιουργία των Bartoli και Recchioni)], Garrett (Edizioni BD-Alta Fedeltà, 2006) και των αμερικάνικων Y: The Last Man (DC/Vertigo, από το #23 το 2003) και Northlanders (2007-2008). Το 2007 σχεδίασε το έγχρωμο κόμικς Dylan Dog: Fuori Tempo Massimo, για το «Dylan Dog Color Fest» 1.
Το 2005 τιμήθηκε με το βραβείο Attilio Micheluzzi ως ο Καλύτερος Σχεδιαστής στο Φεστιβάλ Κόμικς της Νάπολη (Comicon). Έχει τιμηθεί επίσης με το βραβείο Premio Caran D'Ache ως ο Καλύτερος Εικονογράφος στη Roma (Romics) το 2000. Έχει επηρεαστεί από τους Zaffino, Toppi, Simonson, Sienkiewicz, Enrique Breccia, Attilio Micheluzzi και Garcia Duran. Ονειρικός, δραματικός και κωμικός, εξπέρ της χρήσης αρνητικού χώρου. Η γκάμα της σχεδιαστικής του δημιουργίας περιλαμβάνει από ΕΦ, φανταστικό και μακάβριο, μέχρι χιούμορ, ιστορία και avant-garde. Χρησιμοποιεί διάφορες τεχνικές για να εντείνει το οπτικό αποτέλεσμα των σχεδίων του, καθώς και βάθος. Ένας από τους καλύτερους σύγχρονους Ιταλούς σχεδιαστές με μια εξαιρετική ποιότητα σχεδίου και μια εκπληκτική σύλληψη σκιάς και φωτός.
Το κείμενο προέρχεται από το http://historyofcomics.blogspot.gr/
ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ
ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ!
ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ!
Εσύ, το απέκτησες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου