Η Σέντραλ Πασίφικ ήταν η μια εκ των δύο εταιρειών που ανέλαβαν το τεράστιο έργο ολοκλήρωσης του διηπειρωτικού σιδηροδρόμου των Η.Π.Α.
Ξεκινώντας τη σιδηροδρομική γραμμή από το Σακραμέντο της Καλιφόρνιας, συνάντησε γρήγορα ένα αξεπέραστο εμπόδιο. Έπρεπε να διασχίσει τις βουνοκορφές της Σιέρα Νεβάδα, του φυσικού τείχους που χωρίζει την Καλιφόρνια από την υπόλοιπη ήπειρο.
Ο Τσαρλς Κρόκερ, διευθυντής των εργασιών, στρατολόγησε χιλιάδες Κινέζους μετανάστες, που αποτελούσαν ένα εργατικό δυναμικό συνηθισμένο στις κακουχίες και με μικρές απαιτήσεις σε τροφή και χρήματα. Οι άνθρωποι αυτοί δούλευαν κρεμασμένοι στο κενό, όπου άνοιγαν τρύπες στους βράχους για να τοποθετηθούν τα εκρηκτικά. Έτσι άνοιξε ευκολότερα ο δρόμος για να περάσουν οι γραμμές.
Ο Charles Crocker
Στα ψηλότερα σημεία της οροσειράς χρειάστηκε να κατασκευαστούν ξύλινα τούνελ σε μήκος δεκάδων μιλίων, για να προστατέψουν τις γραμμές από τις χιονοστιβάδες. Συχνά, τα τούνελ αυτά κατέρρεαν πριν πάρουν την τελική τους μορφή και πολλοί εργάτες έβρισκαν τον θάνατο. Ποιος νοιάζονταν, όμως; Το σημαντικότερο ήταν να προχωράει η γραμμή όσο το δυνατόν γρηγορότερα, καθώς ο συναγωνισμός με την Γιούνιον Πασίφικ ήταν ανηλεής.
Ξύλινα τούνελ που βοηθούσαν να παραμένει η γραμμή ανοιχτή,
παρά τις χιονοπτώσεις
παρά τις χιονοπτώσεις
Έτσι, μέσα από αμέτρητες δυσκολίες, οι ατμομηχανές της Σέντραλ Πασίφικ σκαρφάλωναν ξεφυσώντας στα βουνά, χάρη στον σιωπηλό μόχθο της γραφικής στρατιάς των Κινέζων, η οποία χάρισε –όπως πολλοί σήμερα υποστηρίζουν– τον σιδηρόδρομο στην Αμερική…
Κυκλοφόρησε νέο συλλεκτικό τεύχος
ΜΙΚΡΟΣ ΣΕΡΙΦΗΣ #1470
Αναζητήστε το στα περίπτερα!
ΜΙΚΡΟΣ ΣΕΡΙΦΗΣ #1470
Αναζητήστε το στα περίπτερα!
Πολύ ωραία παρουσίαση με καταπληκτικές φωτογραφίες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αρχείο της Άγριας Δύσης συνδυάζει πλούσιο και καλαίσθητο φωτογραφικό υλικό, περιεκτικό κείμενο και μία συνολικά πολύ όμορφη παρουσίαση....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλουμε να εμπλουτίσουμε λιγάκι αυτή την παραμελημένη κατηγορία αναρτήσεων. Και έρχονται ωραία θέματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή