Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Το Cartoon Network αποσύρει το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο για το Powerpuff Girls


Το Powerpuff Girls είναι ένα all ages comic (απευθύνεται σε παιδιά κυρίως), που εκδίδεται από την IDW και είναι βασισμένο στο πολύ πετυχημένο καρτούν του Cartoon Network. Καλά μέχρι εδώ; Αυτό που είναι απαράδεκτο όμως είναι το variant εξώφυλλο για το έκτο τεύχος, που σκόπευαν να κυκλοφορήσουν σαν συλλεκτικό, το οποίο απεικόνιζε τα μικρά και συμπαθητικά Powerpuff Girls σαν να είναι έτοιμα για το νυχτοκάματο του πόνου…
Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα ξεχειλίζουν από σεξ… Δεν ανέχομαι όμως να μετατρέπουν σε σύμβολα του σεξ κάτι γλυκό και αθώο σαν τις Powerpuff Girls! Ποιος ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟΣ θέλει να τις θαυμάσει με μίνι φούστα και άσπρες κάλτσες πάνω απ’ το γόνατο; Το θετικό είναι ότι τελικά απέσυραν το εξώφυλλο. Το κακό είναι ότι η IDW το έπαιζε αδιάφορη στην αρχή και προσπαθούσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
Ως εδώ ήμουν ευγενικός… Δεν είχα σκοπό να τραβήξω πολύ το θέμα μέχρι που είδα την αντίδραση της Mimi Yoon στο facebook. Για να πάρω το θέμα από την αρχή, η όλη ιστορία για το αν θα έπρεπε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο εξώφυλλο ή όχι, ξεκίνησε από τον ιδιοκτήτη μαγαζιού comics, Dennis Barger, Jr, ο οποίος είχε πάνω-κάτω την ίδια γνώμη με μένα. Ακολούθησε μια αστεία ανακοίνωση της IDW, η οποία υπερασπιζόταν το στυλ της καλλιτέχνιδος, επεσήμανε ότι έχει την άδεια του Cartoon Network, ανέφερε μια γενική κοτσάνα για τον δυναμισμό των γυναικών (άσχετο με τα μπούτια που δείχνει το εξώφυλλο), και κατέληξε σε μια καθησυχαστική γενικούρα του τύπου: «Έχουμε και εμείς παιδιά κύριος, και δεν κάνουμε κάτι κακό, ευχαριστούμε για το σχόλιο σας, θα είμαστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον». Μετά από λίγες μέρες, το Cartoon Network απέσυρε το εν λόγω εξώφυλλο με ανακοίνωση του.
Και φτάνουμε στην αντίδραση της Mimi Yoon, που επιμελήθηκε το εξώφυλλο. «Γαβγίζει ένας σκύλος με γνώμη, και ακολουθεί ολόκληρη η αγέλη, νομίζοντας ότι ξέρει για ποιο λόγο γαβγίζει. (Τους σιχαίνομαι αυτούς τους ηλίθιους).»
Κατ’ αρχήν μαντάμ δεν είμαι σκύλος! Δεύτερον, έχω γνώμη και δεν είμαι ηλίθιος που την εκφράζω. Τρίτον, έχω μια κόρη 10 ετών, που τη σέρνω μαζί μου στα κομιξάδικα που και που. Όταν το ένστικτό μου, μου λέει να μην πάρω το συγκεκριμένο κόμικ επειδή το θεωρώ ΑΙΣΧΡΟ, δεν το παίρνω! Ούτε για μένα, ούτε για το παιδί μου! Μην με αποκαλείς ηλίθιο γιατί από μένα βγάζεις το ψωμάκι σου!
Δεν μ’ αρέσει να κρίνω τον κόσμο για το τι διαβάζει και συλλέγει, καθότι είμαι κι εγώ μανιώδης αναγνώστης και συλλέκτης. Εκτιμώ κάθε μορφή τέχνης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα διάλεγα για μένα ή για το σπίτι μου, κάτι που με κάνει να νιώθω άβολα. Επίσης, δεν είμαι μυξοπαρθένος, ή θεούσος, ούτε κατέβηκα από τον Σείριο. Ξέρω πολύ καλά ότι τα πάντα έχουν ξεπουληθεί στο σεξ και έχω συμβιβαστεί μ’ αυτή την ιδέα μέχρι ένα σημείο. Θέλω όμως αυτό που διαβάζω ή βλέπω, να έχει και τη σχετική προειδοποίηση «μόνο για ενηλίκους» αν έχει κάποια τολμηρά στοιχεία μέσα του.
Επίσης δεν μ’ αρέσει να μπλέκω παιδικές εικόνες με σεξουαλικές. Τα ίδια συναισθήματα είχα και μετά τη «διάσημη» ερμηνεία της Miley Cyrus στα περσινά VMA του MTV… Βγήκε σχεδόν ξεβράκωτη, έκανε το περίφημο twerking, και είχε και πελώρια αρκουδάκια να χορεύουν στο background! Τις συγκεκριμένες εικόνες τις θεωρώ αισχρής αισθητικής και στην ίδια κατηγορία βάζω και το εξώφυλλο της μαντάμ Yoon…
Γνώμη μου είναι, ότι δεν θα έπρεπε καν να είχε σκεφτεί η IDW να κυκλοφορήσει αυτό το εξώφυλλο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τη πολύχρονη παράδοση της στα all ages comics. Κλείνοντας, να υπενθυμίσω ότι είναι κοινή λογική να σέβεσαι ορισμένους κανόνες ηθικής και αισθητικής. Κανόνες που η μαντάμ Yoon βίασε όχι τόσο με το αμφίβολο εξώφυλλο της, αλλά με τη χυδαία απάντηση της. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το ταλέντο δεν πάει πάντα χέρι-χέρι με τον χαρακτήρα…

Stratos Chouvardas
http://comicsingreece.blogspot.gr/


ΈΡΧΕΤΑΙ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ
ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ!
Εσύ, εξασφάλισες αντίτυπο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...