Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Ελληνικά περιοδικά 1 - Ροντέο (1988)


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 14 Ιουνίου 1988
ΤΕΥΧΗ ΣΕΙΡΑΣ: 118
ΣΧΗΜΑ: 21x14
ΣΕΛΙΔΕΣ: 68 (+ένθετες προσφορές)
ΤΙΜΗ: 80 δρχ (τεύχη 1-52), 100 δρχ (τεύχη 53-80), 120 δρχ (τεύχη 81-118)
ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Περιοδικός Τύπος Α.Ε. – Γιώργος Ανεμοδουράς
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΤΗΤΑ: Εβδομαδιαία έκδοση (κάθε Τρίτη)
ΚΩΔ. ΑΡΧΕΙΟΘ.: 0028


ΣΧΟΛΙΑ:
Το περιοδικό περιείχε κόμικς ιστορίες με πρωταγωνιστή τον κάου-μπόυ Τεξ Ουίλερ. Ο χαρακτήρας Τεξ προέρχεται από την Ιταλία και στη χώρα μας είχε παρουσιαστεί παλαιότερα μέσα από άλλα περιοδικά (Tex, Ροκ κτλ). Πρόκειται για έναν άνδρα που δρα ημιπαράνομα, υπακούοντας όμως στους άγραφους νόμους της ηθικής και του δικαίου. Αργότερα, πηγαίνει με την πλευρά του νόμου και γίνεται ρέιντζερ (ένας ρόλος που είχαν και άλλοι ιταλικοί χαρακτήρες κόμικς, όπως ο Κάπταιν Μίκυ, ο Ρίνγκο κτλ)! Σύμμαχός του, απ' όταν έγινε ρέιντζερ, ήταν ο Κιτ Κάρσον, ενώ βασικό ρόλο στις ιστορίες παίζει ο γιός του Τεξ, ο Κιτ και ένας Ινδιάνος Ναβάχο, ο Τίγρης Τζακ.


Οι ιστορίες που δημοσιεύθηκαν στην συγκεκριμένη έκδοση, προερχόταν από τις παλιές κλασσικές ιστορίες της ιταλικής σειράς και γι' αυτό ο ήρωας παρέμεινε «κλασσικός» στη χώρα μας και ξαναγαπήθηκε από τους νέους αναγνώστες. Δυστυχώς, όπως και κάθε άλλη σειρά στην Ελλάδα, δεν ευτύχισε να συνεχίσει για πολύ. Ίσως, βέβαια, να μην ήθελε και ο εκδότης να την συνεχίσει. Έτσι, σταμάτησε στο τεύχος 118, τον Σεπτέμβρη του 1990. Δείγμα του πόσο επιπόλαια και απρόσεχτα λειτουργούν οι εκδότες στη χώρα μας, είναι και το γεγονός ότι σε μια τόσο μικρή σειρά επαναλήφθηκαν δύο φορές δύο από τους τίτλους των περιπετειών (βλ. λίστα τίτλων που ακολουθεί). Επίσης, στα μειονεκτήματα της έκδοσης πρέπει να αναφέρουμε και το ότι χρησιμοποιήθηκαν πολύ λίγα από τα εξώφυλλα των πρωτότυπων τευχών…
Στα καλά της ελληνικής έκδοσης (ναι, υπήρχαν και αυτά), εκτός από τις ιστορίες ήταν και μια πληθώρα ένθετων προσφορών του περιοδικού: πορτρέτα ηθοποιών, αφίσες, χαρτοκοπτικές, επιτραπέζια παιχνίδια… Το… αρνητικό αντιστάθμισμα ήταν η υπερβολικά μεγάλη προβολή τους στα εξώφυλλα, με αποτέλεσμα να χαλάει η όμορφη εικόνα των περισσοτέρων από αυτά…
Τα τεύχη του περιοδικού κυκλοφόρησαν και σε τόμους, παρουσίαση των οποίων θα γίνει αργότερα…



ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΥΧΩΝ
Νο - Τίτλος
1 - Το μυστηριώδες τοτέμ
2 - Το χέρι φάντασμα
3 - Απαγωγέας κοριτσιών
4 - Ένας εναντίον είκοσι
5 - Το άστρο του Ρίο
6 - Επίθεση στο Σάντα-Φε [1]
7 - Επικίνδυνο παιχνίδι
8 - Ο παράνομος
9 - Ο προδότης
10 - Πτήση μες στην άβυσσο
11 - Γνωριμία με το θάνατο
12 - Το χρυσό κέρατο
13 - Νύχτα τρόμου
14 - Η κοιλάδα των φαντασμάτων
15 - Πολιορκία θανάτου
16 - Ενέδρα στο Ρίο Μάγιο
17 - Το πήδημα του διαβόλου
18 - Ο Μαύρος Καβαλάρης
19 - Ο νόμος του μαχαιριού
20 - Ένα φριχτό τέλος
21 - Το μεγάλο κόλπο
22 - Θάνατος στο χωριό
23 - Το σπίτι των νεκρών
24 - Το Κόκκινο Χέρι
25 - Αίμα στις επάλξεις
26 - Παγίδα στο βάλτο
27 - Το μυστηριώδες σημάδι
28 - Το φτερό του θανάτου
29 - Ο γιος του Τεξ
30 - Ο μικρός Κιτ, δρα!
31 - Ελ Ντοράντο
32 - Ο ατρόμητος Τεξ
33 - Δράμα στο Πέκος Σίτυ
34 - Παιχνίδι θανάτου
35 - Ίχνη μυστηρίου
36 - Το στέμμα των επτά σμαραγδιών
37 - Το αίνιγμα του μυστικού
38 - Καινούρια αποστολή
39 - Ενέδρα στο φαράγγι
40 - Μήνυμα συμφοράς


41 - Επίθεση στο Σάντα-Φε [2]
42 - Η φυγή της Μανουέλα
43 - Το τελευταίο χαρτί
44 - Η εκδίκηση
45 - Ο αετός της νύχτας
46 - Το τέλος του Άσπρου Λύκου
47 - Ο Κιτ εφορμά!
48 - Η συντριβή ενός τύραννου
49 - Η μεταμφίεση
50 - Οφθαλμόν αντί οφθαλμού
51 - Το κυνήγι του μεγάλου ερπετού
52 - Ο Κάρσον κινδυνεύει
53 - Η κοιλάδα του νεκρού
54 - Ο σερίφης… ιδρώνει!
55 - Ο τραγικός σταυρός
56 - Ένα παράξενο μήνυμα
57 - Τα κόκκινα βράχια
58 - Επιδρομή Ινδιάνων
59 - Η παγίδα κλείνει
60 - Προδότης, κλέφτης και φονιάς
61 - Η νεκρή πόλη
62 - Το μεγάλο κυνηγητό
63 - Απροσδόκητη συνάντηση
64 - Ο Μπιλ, τρώει της χρονιάς του!
65 - Τρομακτική επίθεση
66 - Ο θάνατος μιλάει
67 - Η μεγάλη σφαγή
68 - Μόνος εναντίον τεσσάρων
69 - Ο Τεξ ξαναχτυπά
70 - Το ασημένιο κεφάλι
71 - Η υπόγεια λίμνη
72 - Πληγωμένος στο κεφάλι
73 - Το μυστικό του αγριάνθρωπου
74 - Δικαιοσύνη
75 - Ενέδρα στο μονοπάτι
76 - Αινιγματικά ίχνη
77 - Ένα μυστηριώδες έγκλημα
78 - Μάχη μέσα στο σαλούν
79 - Το αιχμάλωτο κορίτσι
80 - Ξεκαθάρισμα λογαριασμών


81 - Αίμα στην έρημο
82 - Το τέλος ενός τρελού
83 - Ο θάνατος έχει το λόγο [1]
84 - Η τελευταία μάχη
85 - Ο Τεξ δίνει ένα μάθημα
86 - Το τέλος των σκληρών
87 - Η συντριβή των παρανόμων
88 - Ναυάγιο στον ποταμό
89 - Η λίμνη της συμφοράς
90 - Τα φυσοκάλαμα του θανάτου
91 - Ο σατανικός μάγος
92 - Κιτ εναντίον Τεξ
93 - Το μονοπάτι του ολέθρου
94 - Στα ίχνη της Λούση
95 - Η πόλη καίγεται
96 - Ο θάνατος έχει το λόγο [2]
97 - Ένας ύποπτος μάγος
98 - Οι νεκροί της ερήμου
99 - Επανάσταση!
100 - Η ληστεία


101 - Μάχη στο πουέμπλο
102 - Η προδοσία
103 - Μια φριχτή νύχτα
104 - Ο σερίφης του Τέξας
105 - Επίθεση στον παράδεισο
106 - Η παγίδα της φωτιάς
107 - Η άβυσσος των τεράτων
108 - Οι πρωτόγονοι εξορμούν
109 - Ο Τεξ κάνει εκκαθάριση
110 - Τον λόγο έχουν τα όπλα
111 - Τα φοβερά αντίποινα
112 - Ο Χάρος τραγουδάει
113 - Ανθρωποκυνήγι
114 - Η συνέλευση των Ινδιάνων
115 - Νυχτερινή επίθεση
116 - Στρατός χωρίς όπλα
117 - Ο απαγχονισμένος
118 - Στα κόκκινα βουνά



Πλαφουτζής Παναγιώτης

Σημείωση: η παρουσίαση αυτή είναι πρωτότυπη και δεν υπάρχει πουθενά αλλού στο διαδίκτυο. Σε περίπτωση αντιγραφής, παρακαλούμε αναφέρετε την πηγή.

36 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σε ολους σας αμίγκος!!!Ωραία παρουσίαση
    φίλε Παναγιώτη συμφωνω μαζί σου.
    Θά ξαναπω οτι είναι κρίμα που δέν κυκλοφορούν πια
    αυτά τα κομικς στήν Ελλάδα φυσικά,ενω στην μητέρα
    τους[ιταλία] κυκλοφορουν ακόμα,αλλά καί που τα λέμε τι κερδιζουμε? στου κουφού την πόρτα οσο θέ-
    λεις βρόντα λεει ο λαός.Κάποιος φίλος είχε γραψει
    πριν απο καιρό: μήπως να πάμε να μάθουμε ιταλικα?
    Γιά πρωτη φορα σας λέω,οτι θα ηθελα ναμουν ιταλός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας φίλος της παρέας και μέλος του club, ταξίδεψε τώρα το καλοκαίρι στην Ιταλία και γύρισε με ένα μεγάλο πακέτο περιοδικών! Από Zagor και Blek, μέχρι Dylan Dog! Κανονίζω κι εγώ το επόμενό μου ταξίδι (όταν αυτό γίνει) να είναι προς τα εκεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειτε ως Ροκ, είτε ως Τεξ αλλά και σαν Ροντέο είναι σίγουρα από τις πιο καλογραμμένες ιστορίες γουέστερν που διαβάσαμε στην Ελλάδα. Ευτυχώς τη συμπλήρωσα τη σειρά φέτος και πάμε για τα πιο δύσκολα και σπάνια Ροκ τώρα. Ωραιότατη παρουσίαση.

    Τωρα για τα ιταλικά εχω κι εγώ κάνει σκέψεις να μάθω. Εχω και αρκετα Ζαγκορ μάλιστα. Πικρή ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοι μου φίλοι επειδη βαρεθηκα τα τερτίπια
    του κάθε εκδοτικου οίκου,οταν μπορέσω θα"πεταχτω"
    και εγω μεχρι ΙΤΑΛΙΑ μεριά και θα αγοράσω αυτα που
    θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία, φίλοι μου! Αφού είμαστε τόσοι πολλοί που θέλουμε να κάνουμε κομικσοτουρισμό στην Ιταλία, να διοργανώσουμε μια εκδρομή σαν Club, για να μας βγει και φθηνότερα!!!
    Αστειεύομαι...
    Φίλοι, Hunter & kalimeris7, εφόσον είστε από αυτούς που έχουν συμπληρώσει τα Ροντέο, μήπως θα μπορούσατε να μας βοηθήσετε να κλείσουμε και τα κενά στους τίτλους των τευχών; Μας λείπουν οι τίτλοι των τευχών 57, 77, 78, 86, 92 για να είμαστε 100% τέλειοι στην παρουσίαση...
    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 55 Ο Τραγικός Σταυρός
    77 Ενα Μυστηριώδες Εγκλημα
    78 Μαχη μέσα στο Σαλούν
    86 Το Τέλος των Σκληρών
    92 Κιτ Εναντίον Τεξ
    108 Οι Πρωτόγονοι Εξορμούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση, φίλε μου.
    Αν μπορέσεις μόνο, γράψε μου το 57 γιατί το 55 το έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη. Τευχος 57 Τα κόκκινα βράχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hunter, με τη βοήθεια τη δική σου και του συμπολίτη σου, του Σπύρου, που μας έδωσε άλλους τρεις τίτλους, έχουμε για πρώτη φορά καταγεγραμμένη στο διαδίκτυο ολόκληρη τη σειρά του Ροντέο! Συγχαρητήρια στην ομάδα μας!
    Θα ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια εγχειρήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, και εγώ θα ήθελα να ήμουν μακαρονάς.
    Έχω κάποια ΡΟΝΤΕΟ σε τ'όμους αλλά μου λείπουν αρκετά. Κρίμα που στην Ελλάδα δεν κρατάει όσο κρατάει στην Ιταλία.
    Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
    Δεν υπάρχει αναγνωστικό κοινό, άρα και αγοραστικό ενδιαφέρον;
    Δεν διαβάζουν τα παιδιά (αλλά και τα μεγάλα παιδιά) κόμιξ;
    Οι Ιταλοί γιατί τα διαβάζουν ακόμα;
    Που μπορώ να βρω παλιά ΡΟΝΤΕΟ;
    Σε τι τιμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε να παω στην ντουλαπα δεν προλαβα και ο Νίκος
    ο Πίκουλας είχε βρει τους τίτλους,που ζήτησες Τζίμ
    ήθελα ναξερα αγκαλιά με τα ΡΟΝΤΕΟ κοιμάται?
    Καλα τα λέτε φίλοι μου αλλα,δυστυχως ποτέ δεν θα
    διβάσουμε ολες τις περιπετειες των ηρώων μας,εδω
    στην Ελλαδα ουτε οι μισες απο οσες εχουν βγει,δεν
    εχουν κυκλοφορήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποτέ μη λες ποτέ, φίλε μου...
    Αυτό το Σαββατοκύριακο, έχω ένα καλό προαίσθημα για το τζόκερ που έχω παίξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αριστη και χορταστικη παρουσιαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σας παιδιά. Ήμουν και εγώ μεταξύ άλλων φανατικός αναγνώστης του Ροντέο. Υπάρχει περίπτωση να τα βρω κάπου να τα αγοράσω? Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε μου, στείλε μου ένα mail και ίσως κάτι να μπορέσουμε να κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Agaphte adamsjim ligo kathisterimena bebaia, tha ta hthela ki ego an ginetai na apokthso ta 118 ayta teyxh esto se morfh pdf h kapoia fototypia...an tha mporoyses na kaneis kati tha hmoun eygnomon...de thelo na se ektopiso apo to programma sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ μου, thomas, στείλε μου e-mail για να σου προτείνω λύσεις στο ζήτημά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. o.erevos@gmail.com
    Αυτό είναι το e-mail μου. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλε adamsjim, πως θα μπορούσα να βρω τα τεύχη του Ροντέο;
    Το e-mail μου είναι dgsfak@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε μου, dgsfak, σου έχω στείλει e-mail...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παιδιά τα καλύτερα νέα που έχω είναι ως εξής:
    1)Κατεβάστε τα ροντέο από torrent pirate bay από 1-40(είναι το καθένα περισσότερες σελίδες απ' αυτά που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα και περιέχουν όλα τα τεύχη 1-100). 2)Πηγαίνετέ τα ένα-ένα στο http://www.online-convert.com/ να τα μετατρέψετε σε pdf. 3)Κατεβάστε από το emule από 41-55 ένα-ένα κι έτσι θα καλύψετε όλη την υπόλοιπη σειρά δηλ. ως 118(δε χρειάζεται να τα κάνετε pdf αλλά ούτε τα 1-40 αν τα κατεβάσετε από emule. 4)Θα τ' αναζητήσετε ως Τex Willer, όχι ως Rodeo. 5)Δυστυχώς είναι στα Ιταλικά, αλλά όσοι τα παίρνατε ξέρετε τουλάχιστον τις υποθέσεις. Μακάρι να βγουν τουλάχιστον στα Αγγλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Thomas, ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία. Κάποιοι θα το εκτιμήσουν ιδιαιτέρως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλε Adamsjim, από μικρός διάβαζα το ΡΟΝΤΕΟ, αλλά και άλλα κόμιξ. Από τη συλλογή μου μου λείπουν τα τεύχη, 20, 37, 96 και 118. Μήπως κάποιος φίλος σας και μέλος αυτού του blog τα έχει και μπορεί να τα διαθέσει προς πώληση ή έστω προς αντιγραφή? Απαντήστε μου παρακαλώ μόλις μπορέσετε να δείτε το μήνυμα αυτό. To mail μου είναι tony_talios@hotmail.com
    Ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν ακόμη σήμερα φίλοι των κόμιξ και ιδιαίτερα του Τεξ Ουίλερ. Απίστευτο πραγματικά που κυκολοφορεί ακόμη στην Ιταλία και εδώ σταμάτησε τόσο ξαφνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε, δυστυχώς το στοκ μου από διπλά Ροντέο έχει τελειώσει από καιρό. Δεν ξέρω αν έχει κάποιος άλλος από τους φίλους και μπορέσει να σου βρει τα τεύχη που ζητάς. Θα κάνω μια έρευνα. Ωστόσο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς σε κάποιες ιστοσελίδες που πουλάνε κόμικς... Μόνο που θα πρέπει να προσέξεις να μην πέσεις σε παγίδες και σου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες (ακριβή τιμή, κακή κατάσταση τευχών κτλ.). Ζήτησε να δεις πραγματικές φωτογραφίες πριν αγοράσεις. Κάποιες αξιόπιστες ιστοσελίδες για τέτοιες δουλειές, μπορείς να εντοπίσεις και στις προτεινόμενες του blog μας... Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Έχω μία απορία όμως. Λες ότι έχει τελειώσει το στοκ σου από διπλά. Άρα τα έχεις δηλαδή ως συλλογή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε, το "Ροντέο" δεν είναι από τις συλλογές που έχω συμπληρώσει, ίσως επειδή δεν το κυνήγησα. Ως αναγνώστης, όμως, είχα αγοράσει τα πρώτα 31 τεύχη όλα και μετά έπαιρνα αραιά και που κανένα. Εντελώς συμπτωματικά, βέβαια, έχω τα 3 από τα 4 που σου λείπουν: τα 20, 96 και 118...
      Είσαι από Αθήνα ή επαρχία; Υπάρχουν μαγαζιά με παλιά περιοδικά που μπορείς να τα βρεις...

      Διαγραφή
  25. Δεν το ήξερα αυτό που λες. Μένω στην Αθήνα, ναι. Αν ξέρεις κάποια μαγαζία πες μου. Πάντως αυτές τις μέρες βρήκα δύο φίλους που μου έστειλαν τα 3 από τα 4 τεύχη από αυτά που μου λείπουν. Τώρα μένει μόνον το 118... Αν μπορείς, πες μου πού θα μπορούσα να το βρώ. Σε ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναστηράκι, δεν έχεις κατέβει ποτέ σου για αγορά περιοδικών; Επίσης υπάρχουν κάποια καλά μαγαζιά στην Ιπποκράτους. Δεν θυμάμαι ακριβείς διευθύνσεις να σου πω, όμως θα ρωτήσω και θα σου στείλω e-mail...

      Διαγραφή
  26. Παιδια ειναι επειγον!!! Θελω οπωσδηποτε να ξαναδιαβασω τι σειρα. Πηγα προσφατα σε μια εκθεση κομιξ στη θεσσαλονικη αλλα δεν υπηρχε ωστε να αγορασω. ειναι κριμα πολυ κριμα οταν περιοδικα οπως το "Λοχαγος Μαρκ" επανακυκλοφορουν ολα αυτα τα χρονια ενω το "Ροντεο" οχι. Παρακαλω οποιος εχει να προτείνει κατι σχετικα με το που και πως θα τα βρω ας μου στειλει ενα e-mail. efthimis2512@hotmail.com. Ευχαριστω προκαταβολικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, προσωπικά δεν έχω να σου πω κάτι περισσότερο απ' ότι έχω πει και παραπάνω. Ιστοσελίδες για πωλήσεις κόμικς και παλαιοβιβλιοπωλεία. Αν βρεθεί και κανείς στο μεταξύ να σου στείλει e-mail, θα είσαι τυχερός. Ήταν σειρά με σχετικά περιορισμένο τιράζ και δεν είναι εύκολο να βρεις τα τεύχη. Πάντως, σου εύχομαι καλή επιτυχία...

      Διαγραφή
    2. tim corey σου έστειλα ένα e-mail με κάποιες προτάσεις για το που μπορείς να βρείς τεύχη του Ροντέο. Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά!!

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μας φίλε, θα πρέπει να αποτανθείς σε κάποιο από τα site που ασχολούνται με αγοραπωλησίες (θα βρεις κάποια στην αριστερή στήλη με τις "Αγαπημένες Σελίδες"). Προφανώς, η τιμή έχει να κάνει και με το σε ποια κατάσταση βρίσκονται τα τεύχη που έχεις. Γιατί δεν κάνεις μόνος σου μια αναζήτηση στο διαδίκτυο να δεις σε τι τιμές πωλούνται τέτοια τεύχη; Φυσικά, δεν πρέπει να περιμένεις ότι... "θα πιάσεις την καλή" με μια τέτοια αγοραπωλησία. Πάντως, σου ευχόμαστε καλή επιτυχία.
      Αν θέλεις, μπορούμε να σου βάλουμε και εδώ μια αγγελία, όμως θα πρέπει να μας στείλεις με e-mail όλα σου τα στοιχεία.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...