Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Έρχονται τα... "Ελληνικά Περιοδικά"


Μία ακόμη θαυμάσια ενότητα θα ξεκινήσει σύντομα στο blog μας.
Τα "Ελληνικά Περιοδικά", θα παρελάσουν σε πολύ όμορφες και ολοκληρωμένες παρουσιάσεις, για να τα γνωρίσετε όσοι δεν τα ξέρετε και να τα θυμηθείτε όσοι τα ξεχάσατε. Με ιστορικές λεπτομέρειες και χαμένες πληροφορίες, η ενότητα αυτή θα γίνει ένας ανεκτίμητος οδηγός για κάθε συλλέκτη. Ετοιμαστείτε να κρατήσετε πολλές σημειώσεις...
Φυσικά, δεν μιλάμε μόνο για περιοδικά κόμικς...
Θέλετε να αναφέρουμε τίτλους;
"Η Κατάκτηση της Δύσης", "Γίγας του Φαρ-Ουέστ", "Ελ Τζο", "Αμαζόνιος", "Ροντέο", "Σκαθάρι", "Πιστολέρος", "Το Ασημένιο Βέλος", "Ο Μικρός Ζορρό", "Οι Άσσοι του Γηπέδου", "Χτυποκάρδι", "Ελληνόπουλο", "Γέλιο και χαρά", "Τσίκο", "Μάσκα", "Μυστήριον", "Θεατής", "Λάσσο", "Βαβέλ", "Κάου-μπόυ Φάντασμα", "Πάνθεον Αριστουργημάτων", "Αετός των γηπέδων", "Πλανητάνθρωπος", "Ταμ-Ταμ", "Η Διάπλασις των Παίδων", "Κόμης Δράκουλας", "Μασκούλα", "Περιπέτεια", "Ο Μικρός Εξερευνητής", "Μικρός Ιππότης", "Ζαγκόρ", "Τιραμόλα", "Βεντέτα", "Μπράβο", "Τρουένο", "Κατερίνα", "Κάντυ Κάντυ", "Σεραφίνο", "Κιτ Κάρσον", "Ροκ", "Ρομάντσο", "Ο Μικρός Ήρως", "Ποπάυ", "Κοκορίκο", "Γεράκι του Τέξας", "Πάττυ", "Μανίνα", "Οι Αριστοκράτες", "Τόμπυ" κ.α.
Ο κατάλογος είναι ατελείωτος...
Άντε και καλή σας... ανάγνωση!

6 σχόλια:

  1. Και πάλι μπράβο Πήτ.Μου έκανε εντύπωση, βλεποντάς τα μέσα από το περιοδικό μας,το πόσο πολλά περιοδικά για παιδιά εκδίδονταν εκείνη την περίοδο.Δεν ξέρω τώρα τι γίνεται.Τα περισσότερα από αυτά δεν τα είχα καν υπόψη μου.Χαίρομαι που θα τα γνωρίσω, έστω και καθυστερημένα. Να ξαναγινόμασταν πάλι πιτσιρίκοι,που έλεγε ένα τραγούδι του Γ.Κοινούση!
    Πάντως αν στοχεύεις να με επηρεάσεις ώστε να κατεβάσω από την πρωτοκαθεδρία τη Θρυλική Τετράδα, είσαι γελασμένος! Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμία τέτοια πρόθεση δεν είχα, φίλε μου Bill! Απεναντίας, στο blog αυτό, τα τέσσερα παιδιά του νόμου αισθάνονται βασιλιάδες!
    Θυμάσαι στο τέλος του "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών", που όλοι σκύβουν και προσκυνούν τα τέσσερα χόμπιτ; Κάπως έτσι!
    Όσο για τα υπόλοιπα περιοδικά, εδώ, μαζί, θα τα θυμηθούμε όλα!...
    Καλημέρα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά από τα περιοδικά που αναφέρονται, εγώ τα θυμάμαι. Κάποια τα έχω ακόμα, κρατημένα απο την όμορφη εκείνη εποχή... Για τα υπόλοιπα, θα χαρώ να μάθω λεπτομέρειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάμε γερά τότε. Jim ότι σου κάνει από το site μου ελεύθερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωστή μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Ήδη, σ'έχω εκμεταλλευτεί και με το παραπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ αρκετά τα είχα γνωρίσει την εποχή ή λίγομ μετά την εποχή τους. Είχα κάποια από αυτά, αλλά κατά την φοιτητική μου ζωή αφέθηκαν στις εκκαθαριστικές ορέξεις της μάνας μου.
    Περιμένω να ξαναθιμηθώ αλλά και να γνωρίσω όσα δεν γνώρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...