Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Club Φίλων Μικρός Σερίφης Magazine Τόμος 1


Αγαπητοί φίλοι, σας ενημερώνουμε ότι κυκλοφόρησε ο Τόμος 1 του Magazine που εκδίδει το club μας. Ο τόμος περιλαμβάνει την ύλη των τευχών 1 και 2 που έχουν εξαντληθεί από καιρό. Είναι μια σπουδαία ευκαιρία για τα μέλη που δεν έχουν στην κατοχή τους τα τεύχη αυτά, να γνωρίσουν το πώς ξεκίνησε ένα από τα κορυφαία φανζίν στη χώρα μας!
Να σας υπενθυμίσουμε πως εκτός από την υπόλοιπη ύλη (άρθρα, διηγήματα, αφιερώματα, κόμικς κτλ), στα τεύχη αυτά δημοσιεύθηκαν και οι περιπέτειες «Ο Τσιπιρίπο και τα διαμάντια» και «Θανάσιμοι εχθροί (Α΄μέρος)», γραμμένες από τον Κώστα Φωτεινό (Πότη Στρατίκη).
Όσα από τα μέλη μας θέλουν να αποκτήσουν τον Τόμο 1, δεν έχουν παρά να στείλουν ένα e-mail. Οι διαδικασίες που θα ακολουθηθούν θα είναι οι ίδιες, όπως και στα κανονικά τεύχη.
Σπεύσατε…

12 σχόλια:

  1. Το στέλνεις και σε μένα φίλε. Επιστρέφω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παναγιώτη μου χρόνια πολλα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια!!!! Θα το ήθελα κι εγώ παιδιά!!!!! Παναγιώτη, Χρόνια Πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ευχηθώ κι εγώ, χρόνια πολλά στον κο Διευθυντή μου! Απ' ότι ξέρω επιστρέφει οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλοι μου, σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Να είστε όλοι, πάντα καλά...
    Επιστροφή, μετά από ολιγοήμερες διακοπές και πάμε να συνεχίσουμε δυνατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήτ καλώς ήλθες!Μια σεμάνα(!) έλλειψες και σ' αναζητήσαμε! Χρόνια σου πολλά και...περιπετειώδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ, Bill! Χαλάρωσα κι εγώ για μια σεμάνα! Το έριξα στον χυλό και στις τορτίγια κον φριχόλες! Είχα κοντά μου κι εκείνον τον γκρόσο μπούρο, τον Πελεγκρίνο και δεν με άφηνε σε ησυχία! Γκάριζε συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να έφαγες και λίγο χυλό στο νερόμυλο! Αλήθεια τι κάνει αυτός ο...ατρόμητος Παμπλίτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω... Όταν πέρασα από εκεί, στο νερόμυλο δεν ήταν κανείς. Αργότερα, μάθαμε ότι κάποιος είδε έναν άνθρωπο βουτηγμένο στο αλεύρι! Ο Παμπλίτο μάλλον ήτανε που κρύφτηκε μέσα στα σακκιά, όταν άκουσε την φωνή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια Παναγιωτη για την επανεκδοση. Επισης,η ιστοσελιδα ειναι πολυ επιμελημενη και αποτελει μια σαγηνευτικη αναποληση για μας τους παλιους αναγνωστες των περιοδικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φίλε μου.
    Η προσπάθειά μας είναι το blog αυτό να αποτελέσει σημείο αναφοράς για όλους εκείνους που νοσταλγούν όλα αυτά που έκαναν σαν παιδιά και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...