Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Στον αστερισμό της "Μάσκας"


Είναι το άκουσμα του Rock Around the Clock με τη φωνή του Μπιλ Χέϊλι που με κάνει να κοκαλώσω επί τόπου κάπου στο τέλους της Οδού Αγίας Ειρήνης. Στήνω αυτί και διαπιστώνω ότι προέρχεται από το βιβλιοπωλείο-μπαρ "Ποιήματα κι εγκλήματα" στο νούμερο 17. Μπαίνω μέσα, πάντοτε με το αυτί στημένο, και βλέπω κόσμο πίσω στον κήπο. Πάω κοντύτερα και βλέπω πρόσωπα μαγνητισμένα, άλλα περίεργα κι άλλα νοσταλγικά, στραμμένα στον ομιλητή του πάνελ.

«Ποιος είναι αυτός που μιλάει;» ρωτάω ψιθυριστά.

«Ο Τζίμμυ Κορίνης», μου απαντάει ένας τύπος φανερά ενοχλημένος από την διακοπή. «Ο τελευταίος διευθυντής του περιοδικού ΜΑΣΚΑ.»

«Κι αυτοί πλάι του;» ρωτάω πάλι, προσέχοντας την διαφορά της ηλικίας που έχουν με τον ομιλητή.

«Α, κάτι βαρεμένοι με τη ΜΑΣΚΑ -συγκεκριμένα τρεις απόφοιτοι του Β' Γυμνασίου αρρένων. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί Ξενοφών Ραράκος και Μάκης Μηλάτος, ο διοργανωτής της βραδιάς Χρήστος Μαμαλάκης κι ο ποιητής Γιώργος Μπλάνας. Α, ναι, κι αυτός εκεί είναι ο εκδότης Σάμης Γαβριηλίδης, άλλος βαρεμένος με τη Μάσκα»...

Εγώ έχω πάψει ν΄ ακούω, όμως. Με το ΜΑΣΚΑ που πρόφερε ο τύπος, έχω ψαρώσει καθώς έχουν έρθει στο μυαλό μου τα μύρια όσα έχω ακούσει για το θρυλικό περιοδικό. Βρίσκω ψαχουλευτά ένα κάθισμα, στήνω ξανά αυτί και ψαρώνω ακόμα περισσότερο…

Κάπως έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα για τους μη γνωρίζοντες στις 4 Οκτωβρίου, ώρα 20.30, στη διοργάνωση που θα έχει τίτλο ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ και μουσικά ακούσματα που θα τους ταξιδέψουν στη δεκαετία του '50 και του '60. Όσο για τους γνωρίζοντες, γλυκές ανατριχίλες…

Μην ξεχάσετε:
Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013, ώρα 20:30
Βιβλιοπωλείο-μπαρ "Ποιήματα κι Εγκλήματα"
Εκδόσεις Γαβριηλίδης
Αγίας Ειρήνης 17, Μοναστηράκι
Τηλέφωνο: 210 3228839


2013
50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ
40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΤΑ ΔΥΟ ΘΡΥΛΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...