Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγες σκέψεις για τον Μίκυ...


Όλα δείχνουν-οδηγούν στο γεγονός ότι σήμερα 6 Σεπτεμβρίου 2013 κυκλοφορεί το τελευταίο τεύχος του πλέον ιστορικού κόμικ περιοδικού στη χώρα μας. Του αειθαλούς Μίκυ Μάους. Δεν μου είναι εύκολο να περιγράψω τα συναισθήματα που νιώθω πιάνοντας το τεύχος αυτό στα χέρια μου. Γνωρίζοντας πως την επόμενη Παρασκευή το περιοδικό αυτό, που μεγάλωσε γενιές και γενιές αναγνωστών θα αποτελεί ιστορικό παρελθόν.
Ομολογώ. Ήμουν περιστασιακός αναγνώστης του περιοδικού. Το αγόραζα πιτσιρικάς, όταν ήθελα να προσθέσω ένα ακόμη τεύχος κόμικ στις εβδομαδιαίες αγορές μου, όταν έβλεπα ότι υπήρχε ιστορία του αγαπημένου μου Φάντομ Ντακ, ή όταν είχα πλεόνασμα στο χαρτζιλίκι μου! Χρειάστηκε η κυκλοφορία του περιοδικού ΚΟΜΙΞ ώστε να εκτιμήσω δεόντως τις εκατοντάδες σελίδες τέχνης που υπήρχαν στα περιοδικά αυτά. 25 χρόνια πριν (είμαι 38 ετών τώρα!).
Μου φαίνεται αδιανόητο ότι την επόμενη Παρασκευή το περιοδικό δε θα βρίσκεται στα περίπτερα, στους πάγκους, στα εναπομείναντα ψιλικατζίδικα. Σηματοδοτεί όχι απλά το τέλος μιας εποχής, μα το τέλος της σημαντικότερης εποχής των εικονογραφημένων περιοδικών εν Ελλάδι.


Το περιοδικό με το ιδανικό σχήμα, αποτέλεσε σύντροφο πολλών καλοκαιριών μου, τα δε χριστουγεννιάτικα τεύχη αποτελούσαν απαραίτητες αγορές τις άγιες εκείνες ημέρες!
Δίχως να έχω υπάρξει ποτέ συλλέκτης του εν λόγω περιοδικού, πάρα μόνο απλός αναγνώστης, συγκινούμαι αντικρίζοντας το τελευταίο εξώφυλλο. Δε πίστευα ότι θα συνέβαινε ποτέ αυτό. Πίστευα ότι το Μίκυ Μάους θα υπάρχει για πάντα. Ήταν κάτι το τόσο απλό μα συνάμα και τόσο δεδομένο στην ερασιτεχνική ενασχόληση μου με το χώρο των κόμικς. Και συνέβη τόσο γρήγορα, τόσο απότομα. Δίχως καμία προειδοποίηση. Με μια λιτή ανακοίνωση. Μόνο αυτό. Δε ξέρω, και μάλλον αμφιβάλλω, αν θα υπάρξει συνέχεια. Μα δε θα είναι το ίδιο. Τα πόσο θα μας λείψουν οι ήρωες αυτοί θα το αντιληφθούμε στη πορεία. Εμένα μου λείπουν ήδη…..

Χρήστος Νάστος


2013
50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ
40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΤΑ ΔΥΟ ΘΡΥΛΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...